donderdag 5 februari 2015

Prachtige Karen Millen jas

Tijdens dat heerlijke weekend den Haag ben ik verliefd geworden.
Niet op een toekomstige nieuwe echtgenoot, want hé, tegen die leuke krullenbol hier kan geen enkele man op, natuurlijk.
Nee, op een jas!

Ik zag hem een paar keer in de etalage van Karen Millen naar me lachen en zwaaien en lonken en roepen. Dat kon ik niet weerstaan en dus ging ik naar binnen om 'm te passen.
Hij wist precies het beste in me naar boven te halen, want hij stond perfect en zat als gegoten. Alleen het prijskaartje maakte me erg bleek. En dat kleurde er niet bij.

Dat wordt zelf maken.
Ooit.

Voorlopig blijf ik dromen. Echt, ik droom van deze jas en hij is steeds in mijn gedachten.
Ik ben een jassenbakvis.


Als jij wel een geldboom in je tuin hebt; klik! Daar kun je 'm bestellen.
Hij valt klein, wel twee maten. Je bent gewaarschuwd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten