donderdag 18 juni 2015

Zomerse wrap-recept

Met dit lekkere weer heb je vast zin in lekker en gezond en dan ook nog eens slank eten.
Tijdens de laatste verjaardag maakte ik deze wraps. Ik sneed ze in kleine hapklare stukjes, maar als je de tortilla halveert, kan 'ie zo als lunchgerecht.


Besmeer een tortilla met (slanke) roomkaas en leg er dunne plakjes komkommer op. (Ik sneed ze met de dunschiller.)

Leg er lekker wat zalm en van die leuke zaadkiemen (uit het koelschap van de supermarkt) op.

Leg aan de bovenkant een stuk plasticfolie half onder de wrap.

Rol de wrap op en rol 'm meteen door in het plastic.

Leg ze in de koelkast tot de tijd daar is om ze te snijden.

Ook heeeeeel lekker met geitenkaas, rucola, honing en fijngehakte walnoten.

Eet smakelijk!

1 opmerking:

  1. Mjammie!! Het toeval wil dat ik morgen voor mijn verjaardag ook wraps ga maken, als hapje. Maar dan met roomkaas, ijsbergsla en kipfilet. Zalm heb ik nu niet in huis, maar die variatie met geitenkaas en honing ga ik zeker ook een keer maken! Bedankt voor de tip en de groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen