woensdag 3 juni 2015

Stapelverliefd op....

Het was liefde op het eerste gezicht. Wat ik ook deed, het bleef in mijn hoofd zitten, en dus ging ik na een paar dagen terug voor een tweede ontmoeting.
Het bleef naar me lonken en lonken, en voor ik al te hard zou gaan nadenken over het behoorlijk prijzige prijskaartje dat eraan hing, rekende ik het af en ging het met me mee naar huis.


Het garen heet Noema (Louisa Harding)

Ik maakte een proeflapje en ga nu eens heerlijk mijmeren en struinen op Pinterest om te bedenken welke sjaal ik ervan zal gaan haken...


Deze?

Of deze?



Of toch deze?



1 opmerking:

  1. :) heerlijk he, je zo te kunnen "verkneukelen" op een nieuw gaaf haakproject!! Het gaat vast een fijne mooie sjaal worden, welk patroontje je ook kiest.

    BeantwoordenVerwijderen